Naše podjetje je, z novo tehnologijo vodnega peskanja in temu primernih barv, sodelovalo v prenovi Postajališča Ljubljana Stegne, prenova železniškega podhoda na progi Ljubljana- Jesenice. Delali smo pod strokovnem očesom IMK Ljubljana in ZAG. Obe strokovne inštitucije so potrdile odličnost tehnologije našega postopka z izvajanjem visokotlačnega peskanja podlage z vodo in izvedbe zaščitnih premazov z enokomponentnimi vlago utrjujočimi poliuretanskimi premazi. Zahtevana trajnost 15 let.
Pri izvajanju teh del smo uporabili novo pridobljeno opremo, novi vodni top, »hidravlično nastavljivi vodni« (ti. HNV topovi) topovi, ki so nenadomestljivi pri to vrstnih delih. In pri delih izvajanja razbijanja betona z vodo. So zelo natančni, in omogočajo obdelavo visokih in zahtevnih konstrukcij (železnih in betonskih). Novi HNV topovi imajo enostavno, z nogo delavca, kontrolirani hidravlični vertikalni premik. In tudi linearni horizontalni hidrostatični premik. Kar omogoča enakomerno in natančno, izvedbo potrebnega visokotlačnega čiščenja oz. razbijanja betona.
Vodni postopki protikorozijske zaščite jekla imajo bistvene prednosti (HPWC 34 – 70 MPa, Visok pritisk vodnega čiščenja) saj je:
Pri tem objektu smo tudi za obdelavo rjavih, močno zarjavelih, »gnezd« uporabili razkrajajoči gel. Izvedli dodatno pranje in se tem pripravili za barvanje tudi ta, kritična mesta.